Tuzemský internetový obchod. 1 den dodací lhůta.

Služby zákazníkům

SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM:


E-mail: asiakaspalvelu@jerone.fi


Můžete také zanechat zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře! Pokud vaše záležitost není urgentní a netýká se objednávek nebo vracení zboží, můžete nám poslat zprávu na Instagram @jerone_official nebo Facebook Messenger.


Na váš e-mail se pokusíme odpovědět co nejdříve, v pracovní dny do 48 hodin.

Otevřeno máme ve všední dny od 11:00 do 16:00


Adresa naší kanceláře:

Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere
Finsko


Podívejte se na nejčastější otázky níže:


Otázka 1. Ztratil jsem formulář pro vrácení – co teď?

Po přihlášení lze návratku vytisknout ze záložky Formulář vrácení. Produkty nelze vrátit bez formuláře pro vrácení.
Tato zpáteční adresa je předplacená, takže při vracení produktů nemusíte platit poštovné. Stačí nechat balík na nejbližší poště a uvést náš návratový kód, který najdete ve formuláři pro vrácení nebo dotazem na náš zákaznický servis.
Pokud potřebujete více informací o vracení zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Otázka 2. Moje velikost je mimo produkt, který chci - bude více?

Každý den dostáváme četné žádosti o doplnění produktů, které již nejsou vyráběny. V souladu s naším zákaznickým příslibem „Vystupte z davu“ objednáváme jednotlivé produkty pouze v omezeném množství. Zpravidla tedy nedoplňujeme staré produkty, ale zaměřujeme se na denní novinky.
Můžete si však objednat upozornění na váš e-mail o vámi požadovaných produktech, pokud vám produkt z toho či onoho důvodu dorazí znovu do prodeje ve vámi požadované velikosti. Upozornění na velikost požadovaného produktu si můžete objednat pomocí funkce ve spodní části stránky produktu.

Otázka 3. Obdrželi jste můj návrat?

Vrácení zásilek zákazníkem trvá 2 až 14 dní, což přirozeně ovlivňuje dobu zpracování vrácení. Poté, co se k nám dostanete, jsou vrácené zboží obvykle zpracovány okamžitě, nejpozději však do týdne. To vyžaduje, aby byl formulář pro vrácení správně vyplněn.
Pokud jste si až po odeslání návratky vzpomněli, že jste zapomněli vyplnit všechny části formuláře, můžete chybějící údaje zaslat pomocí kontaktního formuláře.
Pokud jste si objednali u Walley a ještě jste neuhradili fakturu, odečteme produkty z faktury a nemusíte zadávat číslo účtu.