Tuzemský internetový obchod. 1 den dodací lhůta.

Služby zákazníkům

Otázka 1. Ztratil jsem formulář pro vrácení – co teď?


Po přihlášení lze formulář vrácení vytisknout ze záložky Formulář vrácení.

Produkty nelze vrátit bez formuláře pro vrácení.

Tato zpáteční adresa je předplacená, takže při vracení produktů nemusíte platit poštovné. Stačí nechat balík na nejbližší poště a uvést náš návratový kód, který najdete ve formuláři pro vrácení nebo dotazem na náš zákaznický servis.

Pokud potřebujete více informací o vracení zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Otázka 2. Moje velikost je mimo produkt, který chci - bude více?


Každý den dostáváme četné žádosti o doplnění produktů, které již nejsou vyráběny. V souladu s naším zákaznickým příslibem „Vystupte z davu“ objednáváme jednotlivé produkty pouze v omezeném množství. Zpravidla tedy nedoplňujeme staré produkty, ale zaměřujeme se na denní novinky.

Můžete si však objednat upozornění na váš e-mail o vámi požadovaných produktech, pokud vám produkt z toho či onoho důvodu dorazí znovu do prodeje ve vámi požadované velikosti. Upozornění na velikost požadovaného produktu si můžete objednat pomocí funkce ve spodní části stránky produktu.

Otázka 3. Obdrželi jste můj návrat?


U Posti trvá vrácení zásilky zákazníkem 2 až 14 dní, což přirozeně ovlivňuje dobu zpracování vrácení. Poté, co se k nám dostanete, jsou vrácené zboží obvykle zpracovány okamžitě, nejpozději však do týdne. To vyžaduje, aby byl formulář pro vrácení správně vyplněn.

Pokud jste si až po odeslání návratky vzpomněli, že jste zapomněli vyplnit všechny části formuláře, můžete chybějící údaje zaslat pomocí kontaktního formuláře.

Pokud jste si objednali u Walley a ještě jste neuhradili fakturu, odečteme produkty z faktury a nemusíte zadávat číslo účtu.

Otázka 4. Chci kontaktovat Jerone - jak to mám udělat?



Buď nám pošlete e-mail na zákaznický servis (at) jerone.fi, zavolejte nám na +358408280202 nebo zanechte zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře! Pokud vaše záležitost není urgentní a netýká se objednávek nebo vracení zboží, můžete nám poslat zprávu na Instagram @jerone_official nebo Facebook Messenger.