Zásady ochrany osobních údajů společnosti Jerone Group Oy
Společnost Jerone shromažďuje informace o svých zákaznících a uživatelích svého internetového obchodu, aby svým zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek při využívání svých služeb. Údaje o zákaznících se používají mimo jiné k poskytování bezpečných služeb a ke zlepšování kvality služeb zákazníkům a internetového obchodu.
Společnost Jerone respektuje soukromí svých zákazníků a shromážděné osobní údaje bude používat pouze k účelům uvedeným v těchto zásadách ochrany osobních údajů. Společnost Jerone nebude prodávat ani sdílet údaje svých zákazníků k jiným účelům, než které jsou uvedeny v části 7 těchto zásad ochrany osobních údajů.
Správce údajů:
Jerone Group Oy ( IČO: 2381931-8)
Kontaktní údaje: Jerone, spol. s r. o:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere
Kontaktní údaje pro záležitosti týkající se rejstříku:
Kontaktní údaje: Tel. 0408280202
E-mail: zákaznický servis (at) jerone.fi
Název rejstříku
Název: Registr zákazníků Jerone
Účel zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro níže uvedené předem definované účely:
- Pro správu vztahů se zákazníky a usnadnění komunikace
- Zpracování, doručení a archivace objednávek
- Vedení historie nákupů pro případné vrácení výrobku nebo zpracování záruky
- K zabránění zneužití
- Zlepšení zákaznické zkušenosti a kvality služeb zákazníkům
- Rozvoj vlastních operací a služeb
- Poskytování cíleného obsahu, komunikace a marketingu
Obsah údajů v registru
Kontaktní a objednací údaje zákazníka: jméno, příjmení, ulice, PSČ, obec, telefonní číslo, e-mailová adresa. Možnost zasílání marketingových sdělení zákazníkovi za předpokladu, že k tomu zákazník udělil výslovný souhlas při vytváření zákaznického účtu. Informace o objednávkách zákazníků, dodávkách a vrácení zboží.
Pravidelné zdroje údajů
Kontaktní údaje a údaje o zákazníkovi v registru jsou získávány na začátku vztahu se zákazníkem a v průběhu vztahu se zákazníkem ze změn, které zákazník provedl u správce. Vztah se zákazníkem vzniká, když zákazník vytvoří doménová jména pro internetový obchod nebo objedná produkty. Při registraci je vybrán marketingový opt-out. Zákazník může svůj opt-out později změnit.
Zveřejňování informací
Některé nezbytné informace předáváme třetím stranám, abychom splnili své povinnosti v souvislosti s doručováním objednávek. Mezi tyto třetí strany patří např:
- Logističtí partneři, kteří doručují zásilky na místo, které si zákazník zvolí
- Partneři zprostředkovávající platby
- Provozovatelé fakturace
- Dodavatelé produktů v případě přímých dodávek
- Celní orgány v případě produktů zakoupených bez cla
- Inkasní společnosti, pokud je faktura splatná a je předána k inkasu
- Partnerské společnosti se zavazují dodržovat požadavky nařízení o ochraně osobních údajů.
Zásady ochrany registru
Registr zákazníků je veden v elektronické podobě. Přístup do systému obsahujícího údaje o zákaznících a právo měnit údaje o zákaznících je vyhrazeno konkrétně určeným zaměstnancům správce.