Jaké jsou vaše podmínky vrácení?

Snažíme se, abychom prostřednictvím webu získali co nejpřesnější představu a obrázek o produktech. Velikosti obvykle padnou hned, pokud dodržíte naše doporučení ohledně velikostí. Někdy však produkt nesplní očekávání, takže můžete nákup zrušit, i když jste produkty již obdrželi.



Operativní instrukce


1. Vložte produkty zpět do původního obalu tak, jak byly při převzetí. Zapnuté pomačkané tričko není prodejné a způsobuje dodatečné dodatečné náklady z logistických a praktických důvodů.

2. Přiložte potvrzení objednávky, které jste obdrželi, a formulář pro vrácení, kam napište číslo účtu a důvod vrácení. Pokud jste si objednali přes Walley, můžete buď zaplatit fakturu a sdělit nám číslo svého účtu, nebo přiložit fakturu k vratce, v takovém případě obdržíte aktualizovanou fakturu na váš e-mail po zpracování vratky.

3. Balíček můžete vrátit buď prostřednictvím Matkahuolto, nebo poštou, vyberte si z následujících možností:

1. Vezměte balík na poštu a řekněte společnosti Jerone Group Oy, že se jedná o vrácení zákazníkem. ID smlouvy pro vrácení zákazníka je 629649

2. Pokud k vrácení používáte poštovní balíkový automat, postupujte podle pokynů pro vrácení na obrazovce.

3. Vezměte balíček do Matkahuolto a řekněte Jeronovi, že se jedná o vrácení zákazníka. ID smlouvy pro vrácení zákazníkem je 9552867

4. Pokud pro vrácení používáte poštovní automat Matkahuolto, můžete pomocí návratového kódu požádat o aktivační kód na webových stránkách Matkahuolto pro vrácení do stroje.

Posti / Matkahuolto převezme balík pro přepravu a fakturuje za něj Jerone, takže nemusíte platit poštovné za vrácení
POZNÁMKA! Vezměte si účtenku z vrácení zákazníka. Cenu ztracených produktů proplatíme pouze na základě účtenky, kterou můžete prokázat, že jste produkty doručili na poštu.

POZNÁMKA! Vrácení je bezplatné, pokud byly dodrženy pokyny. Nebudeme refundovat náklady na vrácení, pokud není vrácení provedeno pomocí předplaceného vrácení zákazníka Itella. Pokud je produkt, který má být vrácen, vadný (poškozený, použitý), společnost Jerone není povinna vrátit plnou cenu vrácení. Pokud vrácené produkty nebudou z důvodů zaviněných zákazníkem ve stavu pro další prodej, zadržíme část prodejní ceny jako kompenzaci.

Ve speciálních nabídkách, jako je Kup 3, Zaplať 2, nabídka vyprší, pokud bude některý z produktů vrácen. Když vrátíte jeden ze tří produktů, zaplatíte plnou cenu za dva produkty, které jste si ponechali. Pokud byla v objednávce použita procentuální sleva, je procentuální sleva zohledněna při vrácení peněz za vrácený produkt, v takovém případě není vrácení peněz totožné s nezlevněnou cenou produktu.