Dodací podmínky internetového obchodu


Platné od 21.04.2017. Objednáním souhlasíte s podmínkami.

Obecné informace o internetovém obchodě
Produkty internetového obchodu prodává Jerone Company ID: 2381931-.8. Ve Finsku prodáváme produkty plnoletým osobám. Ceny produktů jsou včetně DPH. Vyhrazujeme si právo na změnu cen a poštovného.

Objednávání
Produkty se obvykle objednávají online z Jerone.fi prostřednictvím nákupního košíku. Před objednáním produktů se musíte přihlásit jako uživatel a při objednávce vyplnit registrační formulář, tedy své jméno, kontaktní a fakturační údaje.

Veškeré objednávky jsou potvrzovány emailem, kde je uvedena cena objednávky, náklady na dopravu a objednané produkty. Abyste mohli obdržet potvrzení objednávky, musíte při objednávce uvést e-mailovou adresu. Zákazník se zavazuje dodržovat dodací podmínky platné při každé objednávce.

Potvrzení objednávky
Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, kde v případě potřeby uvidíte:
• číslo objednávky
• konečnou částku faktury
• objednané produkty
• způsob platby
Obsah objednávky můžete zkontrolovat také prostřednictvím uživatelského účtu na našem webu.

Čas doručení
Produkty odesíláme každý všední den, takže celá dodací lhůta produktů je pouze 1-2 dny.

Způsob doručení a náklady na doručení
Náklady na doručení jsou zdarma u objednávek nad 60 €, pokud zvolíte poštovní balík, a 4,90 € jinak. Cena expresního balíčku je 9,90 €. Objednávky doručujeme jako balík, jako expresní balík, do Posti's Parkettaautomaat nebo jako malý balík. Zásilky lze sledovat pomocí sledovacího čísla. Více informací o možnostech balíčků, platbách a způsobech dopravy Posti najdete na webových stránkách Posti.

Objednávku si také můžete vyzvednout v našem skladu.

Podmínky vrácení
Zákazník má 30denní právo na vrácení. Právo na vrácení se vztahuje pouze na nepoužité a prodejné produkty v původním obalu. K vrácení přiložte pečlivě vyplněný formulář pro vrácení. Vlastní odpovědnost zákazníka za náklady na vrácení je 4,90 EUR , ale stále 0 EUR z důvodu výrobní chyby nebo dodavatele. Pokud jste objednávali s fakturou, přidejte tuto částku ke konečné částce faktury.

Při vrácení musíte využít předplacenou zákaznickou službu vrácení pošty nebo Matkahuolto - náklady na vrácení vzniklé z jiných způsobů doručení zákazníkovi neproplatíme! Neakceptujeme vratky, které byly odeslány více než 30 dnů po doručení. Jakmile bude vrácení schváleno, budou peníze po obdržení a zpracování vrácení vráceny přímo na váš účet nebo budou produkty připsány na vaši fakturu.

Nezapomeňte si vzít účtenku pro vrácení zákazníka. Cenu ztracených produktů proplatíme pouze na základě účtenky, kterou můžete prokázat, že jste produkty doručili na poštu.

Zpáteční adresa
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Problémové situace v dopravě a ohledně vadných výrobků
Pokud se produkt ztratil během přepravy, poškodil nebo byl zákazníkovi dodán nesprávný produkt, musí zákazník chybu neprodleně nahlásit pomocí kontaktního formuláře zde nebo na čísle zákaznického servisu 0408280202.

Oznámení o nesprávné dodávce nebo vadném produktu musí být provedeno do 30 dnů od obdržení produktu. Pokud je zásilka poškozena poštou, je nutné produkt neprodleně reklamovat na poště.

Změna
Vyhrazujeme si právo změnit naše dodací podmínky. Před zadáním objednávky se zákazník musí seznámit s dodacími podmínkami platnými v daný čas.

Jerone nakládá se všemi zákaznickými daty zcela důvěrně.

Vyhrazujeme si právo na změnu ceny, jakož i právo zrušit zákaznický účet a zrušit nebo ukončit transakce bez jakéhokoli důvodu. Zrušení nebo vrácení transakce však nikdy nezpůsobí spotřebiteli finanční náklady, pokud jsou splněny podmínky podle finského zákona o ochraně spotřebitele. V případě poškození si vyhrazujeme právo kompenzovat produkty maximálně do plné ceny včetně nákladů na dopravu, ale jako dobrý zákaznický servis můžeme vrátit i více.

Pokud si objednávku na poště nemůžete vyzvednout sami, můžete podepsat plnou moc pro důvěryhodnou osobu, která si váš balík na poště může vyzvednout s průkazem totožnosti. Pokud o tom informujete náš zákaznický servis, můžeme také prodloužit dobu vyzvednutí balíku, abyste měli čas si balík vyzvednout.
Za nevyzvednuté zásilky účtujeme přepravné 14,90 €.

Na obrázcích produktů se mohou vyskytovat drobné tonální chyby.

Ve speciálních nabídkách, jako je Kup 3, Zaplať 2, nabídka zaniká, pokud jsou některé produkty vráceny. Když vrátíte jeden ze tří produktů, zaplatíte plnou cenu za dva produkty, které jste si ponechali. Abychom předešli zneužití, vyhrazujeme si právo účtovat zákazníkovi hodnotu poštovného za částku, která má být vrácena, pokud hodnota objednávky původně přesáhla limit dopravy zdarma, ale hodnota produktů, které si zákazník ponechá, je nižší než limit poštovného zdarma. Pokud byla v objednávce použita procentuální sleva, je procentuální sleva zohledněna při vrácení peněz za vrácený produkt, v takovém případě není vrácení peněz totožné s nezlevněnou cenou produktu.