Můžete platit pomocí Walley faktury / částečné platby, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, Siirro a přes Paytrail nebo VivaWallet s online bankovními přihlašovacími údaji. Podrobnější informace o platebních metodách naleznete zde .
Normální poštovní balík, balíkomat, balík Matkahuolto a poštovní expresní balík.
Poštovné je zdarma u poštovních balíků u objednávek nad 60 €. U malých objednávek je poštovné 4,90 €. Doprava domů stojí 9,90 €.
Obvyklá dodací lhůta je 1-2 pracovní dny.
Ano, máme. V horní části stránky vyberte svou polohu.
S sledovacím kódem nebo oznámením o příchodu z pošty nejbližší vašemu městu nebo úřadu dle vašeho výběru. Přineste průkaz totožnosti s fotografií. Objednávka podaná v balíkomatu bude vyzvednuta z vámi zvoleného automatu, pokud nebude plný.
Pokud nenajdete svou velikost, je vyprodaná. Máme sezónní zboží a jako obecné pravidlo nezískáme více stejné velikosti, pokud dojde. Skladová množství držíme záměrně nízká a kusů od určité velikosti většinou není k dispozici mnoho, aby tím neutrpěla jedinečnost a osobitost našeho výběru. Plníme přání našich zákazníků, aby se mohli spolehnout, že se do našich šatů mohou obléci jedinečně.
Většina popisů produktů obsahuje pokyny pro nalezení správné velikosti, ale pokud se chcete ujistit, že je velikost správná, můžete o ní poslat e-mail zde , požádat o radu v naší online podpoře nebo zavolat na náš zákaznický servis. Pokud uvedete svou výšku a váhu, snáze vám poradíme s výběrem správné velikosti.
Zatím ne. Produkty můžete nakupovat v internetovém obchodě a ve výdejním skladu.
Ano můžeš. Můžete si předem objednat nebo označit zajímavé produkty a pak si je přijít zařídit do našeho skladu v Tampere. Pokyny, jak se tam dostat, najdete zde .
Pokud chcete přesnější míry produktů nebo doporučení velikosti, kontaktujte nás buď prostřednictvím živého chatu, zavolejte na náš zákaznický servis nebo pošlete e-mail zde
Aktuální soutěže, kampaně a slevové kódy najdete sledováním na sociálních sítích na Facebooku a Instagramu.
Pokud si nemůžete balíček vyzvednout, zkuste nás informovat předem. Poté je odeslán zpět do našeho skladu. Po nevyzvednuté objednávce na dobírku vám může být zakázáno doručovat. U nevyzvednutých objednávek na dobírku účtujeme část nákladů na poštovné, tedy 14,90 €.
Produkty mají 30denní právo na vrácení v souladu se zákonem o prodeji na dálku od obdržení objednávky. Produkty musí být nepoužité, s cenovkami na místě a ve vlastním obalu. Můžete se přizpůsobit, ale ne použít. Právo na vrácení se nevztahuje na spodní prádlo, kosmetiku nebo náušnice z hygienických důvodů. Za vrácení od odpočitatelného zákazníka účtujeme 4,90 €.
Pečlivě vyplňte formulář pro vrácení, který jste obdrželi s objednávkou. Poté vezměte balík na poštu a informujte Jerone, že balík vrací zákazník. Vrácení je pak pro vás zdarma. Podrobnější pokyny k vrácení naleznete zde .
Pokud vrátíte celou objednávku, zaplatíte pouze poplatek za vrácení ve výši 4,90 € plus případné fakturační poplatky. Pokud některé produkty vrátíte, můžete si hodnotu vrácených produktů z faktury buď odečíst sami, nebo počkat na vyřízení vrácení, v takovém případě vám na váš e-mail přijde nová, aktualizovaná faktura. Peníze nepřipíšeme na účet, pokud jste již nevybrali na zaplacení účtu.
V záležitostech týkajících se splatnosti a částečné platby doporučujeme kontaktovat přímo zákaznický servis Walley.
Ano, můžete, pokud jinak splňují podmínky vrácení.
Vrácení zboží je zpravidla zpracováno okamžitě, nejpozději však do týdne poté, co k nám dojde. K tomu je potřeba, aby k vrácení bylo přiloženo číslo účtu. Mějte prosím na paměti, že vrácení zásilky zákazníkem trvá společnosti Posti 2 až 14 dní.
Pokud jste vrátili všechny produkty z celé objednávky, bude na váš účet připsána konečná částka uvedená v potvrzení objednávky po odečtení poplatku za vrácení 4,90 €. Pokud jste vrátili pouze část vaší objednávky, bude vám vrácena hodnota vrácených produktů snížená o náklady na dopravu a případný fakturační/dobírkový příplatek a náklady na vrácení. U objednávek se slevovým kódem vracíme skutečnou hodnotu produktů.
Výměnu můžete provést tak, že nám předem dáte vědět, jaký produkt nebo velikost chcete vyměnit a my vám produkty předem zarezervujeme. Požadavek na výměnu můžete také zadat do kolonky výměna formuláře pro vrácení a pokud bude velikost nalezena, zašleme vám ji.
Nové zboží se prodává každý den! Vzhledem k tomu, že ty nejrychlejší získávají nejoblíbenější velikosti, vyplatí se často sledovat novinky.
Jako uživatelské jméno slouží vaše e-mailová adresa, se kterou jste se zaregistrovali. Nové heslo si můžete objednat stisknutím tlačítka "Přihlásit se / Registrovat" nahoře a poté "Zapomněli jste heslo?" - text.
Ano můžeš. V tomto případě však jako způsoby platby fungují pouze dobírka a faktura.