Tuzemský internetový obchod. 1 den dodací lhůta.

FAQ

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

Můžete platit pomocí Walley faktury / částečné platby, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, Siirro a přes Paytrail nebo VivaWallet s online bankovními přihlašovacími údaji. Podrobnější informace o platebních metodách naleznete zde .


JAKÉ ZPŮSOBY DORUČENÍ JERONE NABÍZÍ?

Normální poštovní balík, balíkomat, balík Matkahuolto a poštovní expresní balík.


KOLIK JE POPLATEK ZA DORUČENÍ?

Poštovné je zdarma u poštovních balíků u objednávek nad 60 €. U malých objednávek je poštovné 4,90 €. Doprava domů stojí 9,90 €.


JAK DLOUHO JE DODACÍ LHŮTA?

Obvyklá dodací lhůta je 1-2 pracovní dny.


POSÍLÁTE MIMO FINSKO?

Ano, máme. V horní části stránky vyberte svou polohu.


KDE MŮŽU VYZVEDNOUT SVŮJ BALÍČEK?

S sledovacím kódem nebo oznámením o příchodu z pošty nejbližší vašemu městu nebo úřadu dle vašeho výběru. Přineste průkaz totožnosti s fotografií. Objednávka podaná v balíkomatu bude vyzvednuta z vámi zvoleného automatu, pokud nebude plný.


PROČ NENÍ MOJE VELIKOST K DISPOZICI?

Pokud nenajdete svou velikost, je vyprodaná. Máme sezónní zboží a jako obecné pravidlo nezískáme více stejné velikosti, pokud dojde. Skladová množství držíme záměrně nízká a kusů od určité velikosti většinou není k dispozici mnoho, aby tím neutrpěla jedinečnost a osobitost našeho výběru. Plníme přání našich zákazníků, aby se mohli spolehnout, že se do našich šatů mohou obléci jedinečně.


JAK POZNÁM, JAKOU VELIKOST SI MÁM OBJEDNAT?

Většina popisů produktů obsahuje pokyny pro nalezení správné velikosti, ale pokud se chcete ujistit, že je velikost správná, můžete o ní poslat e-mail zde , požádat o radu v naší online podpoře nebo zavolat na náš zákaznický servis. Pokud uvedete svou výšku a váhu, snáze vám poradíme s výběrem správné velikosti.


MÁ JERONE SKUTEČNÝ OBCHOD?

Zatím ne. Produkty můžete nakupovat v internetovém obchodě a ve výdejním skladu.


MŮŽU SI PRODUKTY PŘIJÍT VYZVEDNOUT NEBO DOmluvit?

Ano můžeš. Můžete si předem objednat nebo označit zajímavé produkty a pak si je přijít zařídit do našeho skladu v Tampere. Pokyny, jak se tam dostat, najdete zde .


CHCI MĚŘENÍ PRODUKTU?

Pokud chcete přesnější míry produktů nebo doporučení velikosti, kontaktujte nás buď prostřednictvím živého chatu, zavolejte na náš zákaznický servis nebo pošlete e-mail zde


PLATNÉ AKCE A SLEVY

Aktuální soutěže, kampaně a slevové kódy najdete sledováním na sociálních sítích na Facebooku a Instagramu.


CO SE STANE, KDYŽ SI BALÍČEK NEVYZVEDNU?

Pokud si nemůžete balíček vyzvednout, zkuste nás informovat předem. Poté je odeslán zpět do našeho skladu. Po nevyzvednuté objednávce na dobírku vám může být zakázáno doručovat. U nevyzvednutých objednávek na dobírku účtujeme část nákladů na poštovné, tedy 14,90 €.


MAJÍ VÝROBKY PRÁVO NA VRÁCENÍ?

Produkty mají 30denní právo na vrácení v souladu se zákonem o prodeji na dálku od obdržení objednávky. Produkty musí být nepoužité, s cenovkami na místě a ve vlastním obalu. Můžete se přizpůsobit, ale ne použít. Právo na vrácení se nevztahuje na spodní prádlo, kosmetiku nebo náušnice z hygienických důvodů. Za vrácení od odpočitatelného zákazníka účtujeme 4,90 €.


JAK VRÁTÍM OBJEDNÁVKU?

Pečlivě vyplňte formulář pro vrácení, který jste obdrželi s objednávkou. Poté vezměte balík na poštu a informujte Jerone, že balík vrací zákazník. Vrácení je pak pro vás zdarma. Podrobnější pokyny k vrácení naleznete zde .


OBJEDNÁVAL JSEM NA FAKTURU, JAK FUNGUJE VRÁCENÍ?

Pokud vrátíte celou objednávku, zaplatíte pouze poplatek za vrácení ve výši 4,90 € plus případné fakturační poplatky. Pokud některé produkty vrátíte, můžete si hodnotu vrácených produktů z faktury buď odečíst sami, nebo počkat na vyřízení vrácení, v takovém případě vám na váš e-mail přijde nová, aktualizovaná faktura. Peníze nepřipíšeme na účet, pokud jste již nevybrali na zaplacení účtu.


MOHU ZMĚNIT SPLATNOST FAKTURY NEBO FAKTURU NA SPLÁTKY?

V záležitostech týkajících se splatnosti a částečné platby doporučujeme kontaktovat přímo zákaznický servis Walley.


MOHU VRÁTIT PRODEJNÉ PRODUKTY?

Ano, můžete, pokud jinak splňují podmínky vrácení.


JAK RYCHLE DOSTANU SVÉ PENÍZE ZPĚT NA VRÁCENÍ?

Vrácení zboží je zpravidla zpracováno okamžitě, nejpozději však do týdne poté, co k nám dojde. K tomu je potřeba, aby k vrácení bylo přiloženo číslo účtu. Mějte prosím na paměti, že vrácení zásilky zákazníkem trvá společnosti Posti 2 až 14 dní.


JAKÁ ČÁSTKA BUDE VRÁCENA NA MŮJ ÚČET?

Pokud jste vrátili všechny produkty z celé objednávky, bude na váš účet připsána konečná částka uvedená v potvrzení objednávky po odečtení poplatku za vrácení 4,90 €. Pokud jste vrátili pouze část vaší objednávky, bude vám vrácena hodnota vrácených produktů snížená o náklady na dopravu a případný fakturační/dobírkový příplatek a náklady na vrácení. U objednávek se slevovým kódem vracíme skutečnou hodnotu produktů.


MOHU PRODUKTY VYMĚNIT?

Výměnu můžete provést tak, že nám předem dáte vědět, jaký produkt nebo velikost chcete vyměnit a my vám produkty předem zarezervujeme. Požadavek na výměnu můžete také zadat do kolonky výměna formuláře pro vrácení a pokud bude velikost nalezena, zašleme vám ji.


JAK ČASTO DOSTÁVÁTE ZPRÁVY?

Nové zboží se prodává každý den! Vzhledem k tomu, že ty nejrychlejší získávají nejoblíbenější velikosti, vyplatí se často sledovat novinky.


ZAPOMNĚL JSEM SVÉ UŽIVATELSKÉ ID / HESLO – KDE MŮŽU ZÍSKAT NOVÉ?

Jako uživatelské jméno slouží vaše e-mailová adresa, se kterou jste se zaregistrovali. Nové heslo si můžete objednat stisknutím tlačítka "Přihlásit se / Registrovat" nahoře a poté "Zapomněli jste heslo?" - text.


MOHU OBJEDNAT TELEFONICKY NEBO E-MAILEM?

Ano můžeš. V tomto případě však jako způsoby platby fungují pouze dobírka a faktura.